Η εταιρεία ένδυσης ηλεκτρονικού εμπορίου Blue 4 Less απευθύνθηκε στην Exelyxis για να ανεβάσει τις πωλήσεις της και να επεκτείνει το μέγεθός της.
Η εταιρεία ένδυσης ηλεκτρονικού εμπορίου Blue 4 Less απευθύνθηκε στην Exelyxis για να ανεβάσει τις πωλήσεις της και να επεκτείνει το μέγεθός της.
Το όραμά της για αποτελεσματική προσέγγιση του κοινού της και δημιουργία εσόδων, υπονόμευαν οι σημαντικές προκλήσεις που αντιμετώπιζε, λόγω και έλλειψης στρατηγικής μάρκετινγκ και στοχοποίησης.
Αν και προσπάθησε στο παρελθόν με διαφημιστικές καμπάνιες στο Facebook, επενδύοντας σημαντικούς πόρους, βρέθηκε στη δύσκολη θέση να αντιμετωπίσει την αποτυχία στην απήχηση, επιλέγοντας ταυτόχρονα ένα δημιουργικό που δεν ήταν ικανό να τραβήξει την προσοχή και να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Επιπλέον και σημαντικότερο, υπήρχε έλλειψη σαφούς στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ, η οποία σε συνδυασμό με την ευρεία και ασύμφορη στόχευση, οδήγησε σε σπατάλη διαφημιστικών δαπανών και απογοητευτικά αποτελέσματα.
Η Exelyxis ξεκίνησε το ταξίδι μεταμόρφωσης των στρατηγικών ψηφιακής διαφήμισης και έδωσε προσαρμοσμένες λύσεις ωθώντας την Blue 4 Less σε εξαιρετική επιτυχία και προοπτική. Μια εξειδίκευση που διαθέτουμε στην online διαφήμιση, για όσους θέλουν να είναι πρωταγωνιστές.
Για να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά τις δυσκολίες της Blue 4 Less, η εξειδικευμένη και έμπειρη ομάδα της μας πραγματοποίησε εκτεταμένη έρευνα και τμηματοποίηση αγοράς. Αυτή η εις βάθος ανάλυση μας επέτρεψε να εντοπίσουμε το ακριβές κοινό που θα ήταν πιο δεκτικό στις προσφορές του Blue 4 Less. Με αυτήν την πολύτιμη γνώση στα χέρια μας, δημιουργήσαμε κατάλληλα διαφημιστικά εργαλεία και ελκυστικά δημιουργικά προσαρμοσμένα ειδικά για να έχουν απήχηση στο αναγνωρισμένο, πλέον, κοινό στόχευσης της εταιρείας. Επιπλέον, αναπτύξαμε μια ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, σχεδιασμένη σχολαστικά για να ευθυγραμμιστεί με τους επιχειρηματικούς στόχους της Blue 4 Less και να μεγιστοποιήσει την αποτελεσματικότητα των διαφημιστικών καμπανιών της.
Ως άμεσο αποτέλεσμα των στοχευμένων διαφημιστικών στρατηγικών της Exelyxis ήταν να σημειωθούν τους πρώτους μόλις τέσσερις μήνες εντυπωσιακές πωλήσεις για την Blue 4 Less της τάξεως των 97.200 €! Δηλαδή, μια αύξηση των πωλήσεων σε ποσοστό 900% σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια, γεγονός που αποδεικνύει τη δύναμη της αποτελεσματικής επίδρασης των λεπτομερώς σχεδιασμένων και συντονισμένων καμπανιών της Exelyxis, που μεταμόρφωσαν το ζοφερό τοπίο της διαφήμισης της Blue 4 Less, σε φωτεινό ορίζοντα επιτυχίας.
Διατηρώντας σταθερή την απόδοση της διαφημιστικής δαπάνης (ROAS) 7,31 κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους, εξασφαλίσαμε μια κερδοφόρα διαφημιστική καμπάνια που απέφερε εξαιρετικά αποτελέσματα. Επιπλέον, οι διαφημίσεις μας πέτυχαν αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR) 3,1%, ξεπερνώντας το 1,4%, που είναι ο μέσος όρος του κλάδου, απόδειξη της εξαιρετικά ελκυστικής και αποτελεσματικής φύσης των καμπανιών μας. Επιπλέον, εφαρμόσαμε μια βιώσιμη στρατηγική κλιμάκωσης δαπανών διαφήμισης που όχι μόνο διατήρησε τα αποτελέσματα, αλλά παράλληλα δημιούργησε μια μακροπρόθεσμη δομή καμπάνιας για επιτυχία με διάρκεια.
Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να προγραμματίσετε μια συνάντηση και να ζήσετε τη μεταμορφωτική δύναμη των στοχευμένων διαφημιστικών λύσεων της Exelyxis.